BE HONEST WITH YOURSELF

Are you leading or lagging behind?

Describe what would happen if customers do not resolve these issues

Integration issues

Describe and demonstrate that you understand the customer's plan; you have been in the same situation, so you empathize with how it feels to have this issue.

Data management problems

Describe and demonstrate that you understand the customer's plan; you have been in the same situation, so you empathize with how it feels to have this issue.

High costs

Describe and demonstrate that you understand the customer's plan; you have been in the same situation, so you empathize with how it feels to have this issue.

Limited customization

Describe and demonstrate that you understand the customer's plan; you have been in the same situation, so you empathize with how it feels to have this issue.

Sectoren

We geloven in de kracht van technologie om de kwaliteit van zorg meetbaar te verbeteren. Met slimme softwareoplossingen helpen we zorgorganisaties om inzicht te krijgen in gezondheid en behandeling, efficiënter te werken en betere resultaten te behalen.

Ontdek hoe wij het verschil maken, bekijk onze oplossingen en lees hoe QuestManager professionals in verschillende sectoren ondersteunt bij het verbeteren van zorg.

demo-beeld-corr

Best practices.

Afgestemde technologie met een menselijk karakter

Wij begrijpen dat er grote verschillen zitten in de uitdagingen waarmee organisaties en professionals in verschillende sectoren van de zorg te maken hebben.

Vanuit die ervaring en kennis ontwikkelen we technologische oplossingen die inspelen op die verschillen, modulair opgebouwd zodat we nauwkeurig af kunnen stemmen op uw specifieke behoeften.

Zo doen we er alles aan om de zorgervaring te verbeteren, de operationele efficiëntie te verhogen en positieve resultaten voor zowel zorgverleners als patiënten te stimuleren.

Wat sectoren gemeen hebben:

  • Betrouwbare PROMs & PREMs

  • Inzicht op individueel en geaggregeerd niveau

  • Hoge respons door laagdrempelige uitnodigingen

  • Naadloze aansluiting op bestaande systemen

Kies uw sector en ontdek hoe QuestManager uw praktijk ondersteunt.

Werkzaam in een andere sector en interesse in onze oplossingen?

Dat kan, QuestManager is ook sector onafhankelijk inzetbaar. Dat houdt in dat het ook informatie kan verzamelen voor u als organisatie door slimme vragenlijsten in te zetten onder uw medewerkers en/of klanten. Wilt u meer weten, neem dan contact op.

Vragenlijsten-bibliotheek-gevalideerde-vragenlijsten (1)
VERTROUWD DOOR TOONAANGEVENDE ORGANISATIES

500+ zorgprofessionals verbeteren dagelijks hun patiëntenzorg

Van GGZ-instellingen tot ziekenhuizen en onderzoeksinstituten: organisaties vertrouwen op Questmanager voor veilige, effectieve, en gevalideerde vragenlijstoplossingen.

Onze impact in cijfers

Ervaring 15+ jaar
Gelanceerd in 2013 in samenwerking met Mayo Clinic
Bibliotheek met +650 gevalideerde vragenlijsten
Meer dan +150K Vragenlijsten maandelijks verzonden
Meer dan +2M Zorgvragers
Tevreden zorginstellingen +100 Wereldwijd
VERTROUWD DOOR TOONAANGEVENDE ORGANISATIES

500+ zorgprofessionals verbeteren dagelijks hun patiëntenzorg

Van GGZ-instellingen tot ziekenhuizen en onderzoeksinstituten: organisaties vertrouwen op Questmanager voor veilige, effectieve, en gevalideerde vragenlijstoplossingen.

Klaar voor betere uitkomsten in de zorg?