BE HONEST WITH YOURSELF
Are you leading or lagging behind?
Describe what would happen if customers do not resolve these issues
Integration issues
Describe and demonstrate that you understand the customer's plan; you have been in the same situation, so you empathize with how it feels to have this issue.
Data management problems
Describe and demonstrate that you understand the customer's plan; you have been in the same situation, so you empathize with how it feels to have this issue.
High costs
Describe and demonstrate that you understand the customer's plan; you have been in the same situation, so you empathize with how it feels to have this issue.
Limited customization
Describe and demonstrate that you understand the customer's plan; you have been in the same situation, so you empathize with how it feels to have this issue.
De juiste inzichten voor elke rol in de zorg
Van zorgprofessional tot onderzoeker: QuestManager maakt meten begrijpelijk, toegankelijk en waardevol. Zie hoe onze oplossingen aansluiten op de unieke uitdagingen per sector en ontdek wat dit betekent voor uw rol.
- Voor iedereen die betere zorg wil bieden of ontvangen
- Voor teams die willen sturen op kwaliteit en resultaat
- Voor het werken met volledige, consistente en kwalitatieve data.
Voor elke sector, met bewezen best practices. Neem contact op voor de mogelijkheden.
Sectoren
We geloven in de kracht van technologie om de kwaliteit van zorg meetbaar te verbeteren. Met slimme softwareoplossingen helpen we zorgorganisaties om inzicht te krijgen in gezondheid en behandeling, efficiënter te werken en betere resultaten te behalen.
Ontdek hoe wij het verschil maken, bekijk onze oplossingen en lees hoe QuestManager professionals in verschillende sectoren ondersteunt bij het verbeteren van zorg.
Ontdek wat Questmanager voor u betekent
Elke zorgprofessional heeft andere behoeften. Kies uw rol en ontdek hoe wij u het beste kunnen ondersteunen.
Zorgvragers
Ontdek hoe vragenlijsten bijdragen aan betere, persoonsgerichte zorg: met aandacht voor duidelijkheid, gemak en privacy.
Beleidsmakers
Ontvang overzichtelijke data over uitkomsten, processen en verbeterpotenties. Ondersteun beleid met duidelijke rapportages en realtime inzicht.
Behandelaar
Krijg snel inzicht in wat uw patiënt nodig heeft: hogere respons, minder administratie en automatische samenvattingen die direct laten zien wat aandacht vraagt.
Onderzoeker
Werk met gevalideerde vragenlijsten, consistente dataverzameling en veilige exportmogelijkheden — ideaal voor klinisch, academisch en praktijkgericht onderzoek.
Klanten & Partners
Samen bouwen we aan toekomstbestendige zorg. Lees meer over hoe we innovatie versnellen door partnerschap en gedeelde inzichten.
VERTROUWD DOOR TOONAANGEVENDE ORGANISATIES
500+ zorgprofessionals verbeteren dagelijks hun patiëntenzorg
Van GGZ-instellingen tot ziekenhuizen en onderzoeksinstituten: organisaties vertrouwen op Questmanager voor veilige, effectieve, en gevalideerde vragenlijstoplossingen.
“Dankzij QuestManager bespreken we herstel veel gerichter. Cliënten en behandelaren zien in één oogopslag hoe het gaat — en nemen samen betere beslissingen."
Margot Metz - GGz Breburg
Senior Researcher
“QuestManager is voor ons al tien jaar een betrouwbare basis voor ROM, diagnostiek en onderzoek — flexibel, stabiel en volledig geïntegreerd in onze zorgprocessen.”
Erik de Groot - Dimence Groep
Senior stafadviseur Ontwikkeling & Innovatie
"De resultaten van de vragenlijsten leveren een belangrijke bijdrage aan het verder optimaliseren van de kwaliteit van onze behandeling."
Dr. Detlef Loppow - Martini-Klinik Hamburg
Directeur
FAQ
Hoe veilig is QuestManager?
QuestManager voldoet aan verschillende security standaarden. We nemen de veiligheid van uw data zeer serieus en hebben strenge beveiligingsmaatregelen ingevoerd om de data van onze klanten te beschermen. Lees hierover meer op onze pagina met betrekking tot certificering.
Biedt Lighthouse Software ondersteuning?
Ja, als Lighthouse Software bieden we uitgebreide ondersteuning aan onze klanten. Tijdens de implementatiefase, maar ook daarna. Om onze klanten na livegang zo goed mogelijk te ondersteunen, bieden we online helpdocumenten, online en on-site trainingen, webinars, en ondersteuning telefonisch of op locatie.
Hoe kan ik nieuwe vragenlijsten aanvragen?
U kunt nieuwe (gevalideerde) vragenlijsten eenvoudig aanvragen via onze servicedesk. Indien nodig stemmen wij dit af met de uitgever. Vervolgens plannen we het inbouwen in, zodat u uw nieuwe vragenlijst zo snel mogelijk kunt gebruiken.
Wat kost QuestManager?
De kosten voor het gebruik van QuestManager zijn afhankelijk van uw specifieke behoeften. Neem contact met ons op voor een offerte.
Kan ik QuestManager gratis uitproberen?
Ja, u kunt QuestManager gratis uitproberen middels een demo omgeving. Neem contact met ons op om uw demo aan te vragen. Wij stemmen dan de software af op uw behoefte.
Hoe werkt het updaten van vragenlijsten in QuestManager?
Updates aan bestaande vragenlijsten worden door ons beheerd, zodat uw meetproces betrouwbaar en consistent blijft.
